Першочергове обстеження дітей в ІРЦ та повторна комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини
Інклюзивно-ресурсний центр Чернівецької селищної ради повідомляє, що з метою забезпечення вчасного зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладів дошкільної та загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році проводить першочергове обстеження дітей, які мають розпочати здобуття початкової освіти і зараховуються до закладів освіти вперше, а також дітей, що потребують проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку.
❗Перелік документів для проведення комплексної оцінки розвитку дитини:
- документи, що посвідчують особу заявників;
- свідоцтво про народження дитини;
- інші документи, що посвідчують особу, якій проводитиметься комплексна оцінка.
У разі проведення комплексної оцінки особи з інвалідністю до звернення (заяви) до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки додається її індивідуальна програма реабілітації.
❗У разі коли особа з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви додаються:
• психолого-педагогічна характеристика особи із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
• зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для осіб, які здобувають загальну середню освіту).;
• документи щодо додаткових обстежень особи;
• копія протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами із зазначенням потреби щодо продовження тривалості здобуття освіти.
❗У разі коли особі з особливими освітніми потребами вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до інклюзивно-ресурсного центру подаються:
• попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
• висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку особи згідно з індивідуальною програмою розвитку.