Співпраця педагогічних працівників Чернівецького ІРЦ із закладами освіти
Співпраця педагогічних працівників Чернівецького ІРЦ із закладами освіти Чернівецької та Бабчинецької територіальних громад.
З 1 січня 2022 року набрали чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 року № 769 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530» та від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», що регулюють організацію інклюзивного навчання.
Нововведення безпосередньо спрямовані на співпрацю між закладами освіти та інклюзивно-ресурсними центрами (ІРЦ). Підхід до організації інклюзивного навчання у закладах освіти базується на основі «рівнів підтримки».
Рівень підтримки – це обсяг тимчасової або постійної підтримки здобувачів освіти в освітньому процесі відповідно до їхніх особливих освітніх потреб. Існує 5 рівнів підтримки. Запровадження рівнів підтримки змінює підхід до формування інклюзивних класів та фінансування освітніх послуг для дітей з ООП.
Відповідно до графіка виїзних засідань команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами фахівці Чернівецького ІРЦ з 10.01.2022 -18.01.2022 року організували та провели відповідну роботу над ключовими змінами в організації інклюзивного навчання, а саме:
- взяли участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти;
- надали рекомендації щодо перегляду оновленої індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
- визначили категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів) та рівень підтримки в освітньому процесі для осіб з ООП.